اقامت تحصیلی گرجستان

اقامت تحصیلی گرجستان

اقامت تحصیلی گرجستان

متقاضیان علاقه مند به تحصیل در کشور گرجستان با توجه به قوانین این کشور برای طول مدت تحصیل خود می توانند ویزای تحصیلی گرجستان را کسب کنند. در صورتی که اجازه اقامت به فرد متقاضی داده شود برای او کارت یک ساله اقامت گرجستان صادر می شود که مدت زمان این کارت در صورت ادامه زمان تحصیل شخص تمدید خواهد شد. مدت زمان اولیه مجوز اقامت بسته به هر فرد و شرایطی که دارد متفاوت خواهد بود.

 

اخذ پاسپورت گرجستان

اخذ پاسپورت گرجستان

اگر کارت اقامت گرجستان فرد به مدت 6 سال تمدید شود، می تواند سال بعد جهت اخذ پاسپورت گرجستان و عنوان شهروندی این کشور اقدام کند، توجه داشته باشید که این مسئله برای دانشجویان صدق نمی کند. به این منظور اگر شما برای 4 سال هم در خاک گرجستان مشغول به تحصیل باشید، این 4 سال شامل فاکتورهای اخذ پاسپورت شهروندی گرجستان نخواهد شد.

 

مراحل اخذ اقامت تحصیلی گرجستان

مراحل اخذ اقامت تحصیلی گرجستان

به منظور دریافت اخذ اقامت تحصیلی کشور گرجستان باید پس از تحویل مدارک موردنیاز و انجام امور ثبت نام، از دانشگاه نامه ای مبنی بر پذیرش خود در آن دانشگاه دریافت کنید و به همراه فرم های مورد نیاز، درخواست اقامت خود را به مراکز مربوطه ارائه دهید. در صورتی که بعد از دریافت اقامت تحصیلی کشور گرجستان با مسائلی از جمله عدم تمایل به ادامه تحصیل، مشکلات شخصی، اخراج از دانشگاه و … رو به رو شدید اجازه اقامت شما باطل شده و باید ظرف حداکثر 45 روز خاک گرجستان را ترک نمایید.

پیشنهاد مشاور

درباره اقامت تحصیلی گرجستان باید به دو نکته توجه داشته باشید. اول اینکه این نوع اقامت به هیچ عنوان مربوط به اقامت دائم در این کشور نمی شود و نکته دوم این است که قبل از تصمیم گیری درباره سفر به گرجستان و اقدام برای اقامت تحصیلی به نکاتی درباره ارزشیابی مدارک در ایران دقت کنید و برای اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان مدیکال پرتال تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن