بیمه های کشور کانادا

بیمه های کشور کانادا

بیمه های کشور کانادا

بیمه های کشور کانادا به دو دسته بیمه‌ های دولتی و بیمه‌ های خصوصی تقسیم می‌ شوند.

بیمه دولتی

معمولاً بیمه ‌های دولتی، خدمات اورژانسی و سایر خدمات عادی را تحت پوشش قرار می دهند. بیمه های دولتی مراقبت های اولیه پزشکی که در بیمارستان ها ارائه می شود و معمولاً در همه استان های کانادا مشابه است را ارائه می دهند؛ اما برخی استان ها بر اساس قوانین خود ممکن است موارد بیشتری را نیز تحت پوشش قرار دهند؛ مانند خدمات بیمه ای مربوط به فیزیوتراپی ، خدمات بیمه ‌ای دهان و دندان ، داروهای تجویزی و مراقبت های مربوط به بینایی سنجی

بیمه خصوصی

از آنجا که هزینه بیمه های خصوصی در کانادا بیشتر از بیمه ‌های دولتی است موارد خدماتی بیشتری را نیز تحت پوشش قرار می دهند. خدماتی نظیر مراقبت های دهان و دندان که هزینه‌ های بالایی در کشورهای کانادا دارند و بسیاری از موارد دیگر.

استفاده از بیمه خصوصی دانشجویان هزینه های بیشتری را نیز در بر دارد. در صورتی که دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کانادا از بیمه های خصوصی استفاده کنند می توانند مطمئن باشند که ۸۰ درصد هزینه مربوط به خدمات درمانی توسط بیمه پرداخت می شود .

هزینه خدمات بیمه دانشجویان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در کانادا

به طور کلی با توجه به طرح بیمه ای که انتخاب کرده اید و خدمات درمانی که می توانید در طول یک سال استفاده کنید، میانگین هزینه ها ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار کانادا است؛ اما گاهی اوقات ممکن است با همین مبلغ پرداختی به دلیل قوانین استان های مختلف و یا نوع بیمه خدمات درمانی و پزشکی که هر بیمه پوشش می دهد ، هزینه پرداختی از طرف بیمه دو میلیون دلار کانادا باشد.

هزینه خدمات بیمه دانشجویان پزشکی
هزینه خدمات بیمه دانشجویان پزشکی

جمع بندی

در کشور کانادا بودجه بیمه، دولتی است اما در قالب طرح های متفاوت برای هر استان کشور کانادا دارای تفاوت هایی است. بیمه دانشجویان پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در کانادا خدماتی مانند مراقبت های پزشکی و خدمات درمانی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

خدمات اولیه بیمه های درمانی برای دانشجویان شامل خدمات اورژانس بیمارستان، خدمات اورژانس پزشکی، خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی نیز هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن