انواع بورسیه تحصیلی رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا

انواع بورسیه تحصیلی رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا

انواع بورسیه تحصیلی رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا

انواع بورسیه تحصیلی رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا !!!

بورسیه دولتی MACI

این بورسیه دولتی به دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند ارائه می شود و ارزش آن برابر با ۹ هزار یورو است اما نکته قابل توجه این است که اگر دانشجویان می خواهند این بورسیه را به دست بیاورند باید حتماً مدرک زبان انگلیسی داشته باشند.

بورسیه دولتی DSU

در صورتی که درآمد خانواده دانشجو از ۵۰ هزار یورو کمتر باشد این بورسیه که ارزش آن ۶ هزار یورو است به او تعلق می گیرد.

بورسیه بولونیا

دانشجویانی که در آزمون های SAT و یا GRE نمرات بالایی را کسب کرده باشند می توانند این بورسیه و کمک هزینه تحصیلی را به مبلغ ۱۱ هزار یورو دریافت کنند.

بورسیه پیدمونت

این بورسیه تحصیلی به دانشجویانی که اهل کشورهای اتحادیه اروپا نیستند تعلق می‌ گیرد و دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های پزشکی و زیر شاخه های آن نیز تحصیل می کنند تعلق می ‌گیرد.

دانشجویانی که موفق به دریافت این بورسیه تحصیلی رشته پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا می شوند می توانند با دریافت این بورسیه هزینه‌ های مربوط به تحصیل و مسکن دانشجویی را تامین کنند.

بورسیه دانشگاه پاویا

بورسیه دانشگاه پاویا به صورت کلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که اهل کشورهای در حال توسعه هستند و دریافت این بورسیه به دانشجویان ممتاز این کشورها کمک می کند تا بتوانند هزینه های مربوط به تحصیل خود را با این بورسیه که برابر با ارزشی حدود ۸ هزار یورو است تامین کنند.

انواع بورسیه تحصیلی رشته پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در ایتالیا /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن