از مزایای زندگی و تحصیل در مجارستان

از مزایای زندگی و تحصیل در مجارستان

از مزایای زندگی و تحصیل در مجارستان

از مزایای زندگی و تحصیل در مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1.     این کشور عضو شنگن است و پس از دریافت ویزای تحصیلی این کشور بدون نیاز به دریافت ویزای دیگر می ‌توانید به تمام کشورهای عضو شنگن سفر کنید.

2.     با ادامه تحصیل در مجارستان، اعتبار مدرک تحصیلی پزشکی شما در کشورهای اروپایی، کانادا و آمریکا مورد تائید بوده و قادر خواهید بود از طریق تحصیل در رشته ‌های مختلف از جمله پزشکی در کشور مجارستان اقامت آنجا را نیز به دست بیاورید.

3.      یکی دیگر از مزایای تحصیل در این کشور برای دانشجویان ایرانی این است که تنها دارا بودن مدرک دیپلم متوسطه برای دانشجویان ایرانی کافی است.

4.      زمانی که مشغول به تحصیل در کشور مجارستان هستید شما به عنوان شهروند این کشور محسوب می ‌شوید و می‌ توانید از کلیه حقوق شهروندی استفاده نمایید.

5.      هزینه ‌های اقامت و تحصیل در کشور مجارستان نسبت به سایر دیگر کشورهای اروپایی و یا حتی آمریکا بسیار ارزان ‌تر و پایین ‌تر خواهد بود.

6.      بالا بودن رتبه جهانی دانشگاه‌ های مجارستان و سطح اعتبار مدارک تحصیلی ارائه شده از این دانشگاه‌ ها یکی از مزایای دیگر تحصیل در کشور مجارستان است که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی و کشور های عضو اتحادیه اروپا کانادا و ایالات ‌متحده آمریکا نیز است.

تحصیل در مجارستان
تحصیل در مجارستان

7.     آشنایی با جاذبه ‌های گردشگری بسیار مجارستان نیز از مزایای تحصیل پزشکی در مجارستان است و با زندگی در این کشور قادر خواهید بود با دیدن آثار تاریخی به جا مانده از امپراتوری روم و قسمت‌ هایی از میراث یونسکو به تجربه‌ های فرهنگی و تاریخی خود بیفزایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن