نکاتی درباره کشور هند

نکاتی درباره کشور هند

نکاتی درباره کشور هند

بهتر است قبل از مهاجرت به رنگارنگ ترین کشور دنیا، نکاتی درباره کشور هند را بدانید. چرا که سفر به این کشور یکی از لذت بخش ترین تجربه ها برای هر شخص خواهد بود. زندگی بین مردم این کشور ۷۲ ملت تجربه ای تکرار نشدنی است که هر لحظه ممکن است شما را به دنیای ناشناخته ای از فرهنگ ها و آداب و رسوم عجیب و جذاب ببرد.

دانستن نکاتی درباره کشور هند که حقایق عجیب و جذابی درباره این کشور را به شما نشان می ‌دهد خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه به نکاتی درباره کشور هند اشاره می‌کنیم که شاید برای شما جالب باشد.

·       کشور هند تولید کننده ۷۰ درصد ادویه های جهان است.

·       هند یک کشور شش فصل است و همه جای این کشور در یک منطقه واحد زمانی قرار گرفته است.

·       افراد خارجی اجازه خارج کردن ارز از کشور هند را ندارند.

·       هند با جمعیت 2/1 میلیارد نفر دومین کشور بزرگ جهان است.

·       میوه انبه در هند به عنوان میوه ملی و پرنده طاووس پرنده ملی این کشور است.

نکاتی درباره مذهب در کشور هند

اگرچه هند را بستری برای بزرگ‌ ترین ادیان جهان می ‌دانند اما هیچ مذهبی به صورت رسمی در این کشور شناخته نشده است و این خود از نکاتی درباره کشور هند می باشد که بسیار جالب است. پیروان تمام ادیان از جمله اسلام، بودایی، زرتشتی، مسیحی و هندوئیسم به صورت مسالمت آمیزی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

 مهمان نوازی در کشور هند

یکی از ویژگی های جالب و دوست داشتنی مردم کشور هند مهمان نواز بودن آن ها است. جمله معروف «مهمان حبیب خداست» در کشور هند به واقع معنا پیدا کرده است و هندی ها بسیار زیاد به مهمان خود احترام می گذارند. اگر مهمان یک فرد خارجی باشد میزان احترام چند برابر خواهد شد.

زبان رسمی در کشور هند

چنانچه تمایل دارید نکاتی درباره کشور هند بدانید از مهم ‌ترین موارد این است که: در کشور هند زبان رسمی هندی است اما همه مردم می توانند به زبان انگلیسی نیز صحبت کنند.

زبان رسمی در کشور هند
زبان رسمی در کشور هند

آلودگی هوا در کشور هند

کشور هند یکی از آلوده ترین آب و هوا ها را دارد به طور کلی ۲۰ شهر در جهان به عنوان آلوده ترین شهر های جهان شناخته می شوند که ۱۳ تا از این شهر ها در کشور هند قرار گرفته است. دهلی نو بالا ترین رتبه را در جهان در زمینه آلودگی آب و هوا دارا است.

 جمع بندی

هندوستان یکی از زیبا ترین کشور های جهان و مقصد بسیاری از گردشگران خارجی است که با توجه به آداب و رسوم متفاوت خود همیشه پر شور و هیجان بوده است. از نکاتی درباره کشور هند که به ذهن همه خطور می‌ کند کشوری پر از رنگ و نور و رقص و شادی است اما در واقع وضعیت اقتصادی مردم در این کشور چندان جالب نیست و زندگی در کشور هند با این شمار از جمعیت کمی دشوار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن