مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان مراحل مخصوص به خود را دارد. بنابراین بهتر است که قبل از هرگونه تصمیم گیری از این مراحل آگاهی کامل داشته باشید. در این مطلب درباره مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان و دفاتر مشاوره اپلای صحبت می کنیم.

مراحل اخذ پذیرش

انتخاب رشته مورد نظر

در گام اول شما باید مشخص کنید به چه رشته ای علاقه دارید؟ و بعد به دنبال دانشگاه هایی بگردید که رشته مد نظر شما را ارائه می دهند. در نظر داشته باشید بهتر است دانشگاهی را انتخاب کنید که امکان تحصیل به زبان انگلیسی را داشته باشد. برای انتخاب رشته و دانشگاه خود میتوانید با کارشناسان با تجربه ی مدیکال پرتال تماس بگیرید.

بعد از این که رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کردید، زمان اپلای فرا می رسد.

دفاتر مشاوره اپلای

روند اپلای به دو صورت انجام می پذیرد :

مراجعه حضوری به دانشگاه

در توضیح روش اول روند کار بدین گونه است که متقاضی شخصا به گرجستان سفر می کند و روال عادی کارها را برای دریافت پذیرش حضوری انجام می دهد .

 

مراجعه به دفاتر مشاوره اپلای

       روش دوم بدین گونه است که متقاضی با مراجعه به دفاتر مشاوره اپلای و برگزاری جلسات مشاوره با کارشناسان با تجربه به بررسی شرایط خود، رشته و دانشگاه انتخابی ، مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان و به طور کلی همه جوانب می پردازد و در نهایت تصمیمی سنجیده و درست بر طبق شرایط و علاقه مندی های خود می گیرد. 

وقتی متقاضی با کارشناسان ما مشاوره شد، بعد از صحبت های اولیه و توافقات نهایی، فرم اپلای در اختیار متقاضی قرار می گیرد تا اطلاعات خود را تکمیل کند. علاوه بر این فرم تست زبان انگلیسی نیز توسط دانشگاه از فرد گرفته می شود. این تست می تواند به صورت آنلاین (اسکایپ) یا به صورت ویدئو ضبط و برای دانشگاه ارسال شود.

اگر اولین مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان انجام شد بعد از آن پیش ثبت نام انجام می شود. یعنی متقاضی ترجمه آخرین مدارک  تحصیلی به تایید وزارت امور خارجه و دادگستری ایران را برای دانشگاه مورد نظر در گرجستان ارسال می کند. دانشگاه نیز مدارک را به اداره آموزش و پرورش می فرستد. حدود 40 روز کاری زمان لازم است تا مدارک دانشجو بررسی و جواب آن صادر شود و برای متقاضی کد دانشجویی صادر شود سپس قرارداد با دانشگاه امضا و شهریه به حساب دانشگاه واریز میشود. شما رسما دانشجوی گرجستان می شوید.

اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان

پیشنهاد مشاور

در این مطلب درباره مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های گرجستان و دفاتر مشاوره اپلای صحبت کردیم، با توجه به این که ادامه تحصیل در یک کشور اروپایی می تواند اثرات مثبتی روی آینده یک فرد می گذارد، بهتر است تا برای تصمیم نهایی در کنار علاقه شخصی و نظرات اطرافیان به تجربه های یک کارشناس مجرب نیز توجه ویژه ای داشته باشیم. توصیه می کنیم برای ارزیابی درست و انتخاب هوشمندانه رشته و دانشگاه با کارشناسان مدیکال پرتال تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


مشاوره رایگان کلیک کن